بزرگداشت عارف نامی “میررضی آرتیمانی” در تویسرکان – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

بزرگداشت عارف نامی "میررضی آرتیمانی" در تویسرکان - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، اسحاق ترکاشوند در ادامه اظهار کرد: مراسم بزرگداشت مقام عارف و شاعر نامی میررضی الدین آرتیمانی در روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۹ صبح در آرامگاه این عارف و شاعر بنام تویسرکان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان افزود: بزرگداشت مقام عارف وارسته و شاعر ساقی نامه میررضی الدین آرتیمانی، با حضور مسئولان و متولیان ادب و شعر فارسی در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این بزرگداشت با همکاری اداره ارشاد اسلامی، اداره میراث‌فرهنگی و مؤسسه آوای رضی برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگداشت عارف نامی “میررضی آرتیمانی” در تویسرکان – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگداشت عارف نامی “میررضی آرتیمانی” در تویسرکان – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.