برپایی مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران شهرستان رودبار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

برپایی مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران شهرستان رودبار - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

رضا مودبی در گفت گو با خبرنگار اورزو با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و همچنین تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بازوان توانمند ورزش و جوانان هستند و در این عرصه تلاش‌های بی شماری انجام دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطوح مختلف بیان کرد: خبرنگاران نقش محوری در ارتقای کیفی حوزه ورزش و سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

مودبی با بیان اینکه تعامل ورزش و رسانه به نفع مردم و شهروندان است، گفت: اعتلا بخشی ورزش عمومی که سلامتی اجتماعی را همراه دارد به دست توانمند خبرنگاران محقق می‌شود.

به گفته وی، خبرنگاران و اصحاب رسانه نهادینه گر فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه هستند.

رئیس ورزش و جوانان رودبار از برپایی مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این مسابقه حساس ۲۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه ورزش شهرستان رودبار به رقابت پرداختند.

مودبی با اشاره سطح بالای مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران رودباری بیان کرد: پس از پایان مسابقه آقای توکل حیدرنژاد از رسانه کلشترنیوز مقام نخست، خانم ساحل ملک محمدی از دیده بان گیلان نفر دوم و شاهین آبزن از آوای یونس مقام سوم را کسب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران شهرستان رودبار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران شهرستان رودبار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.