آتش سوزی خودرو در رشت یک کشته و ۴ مصدوم بر جا گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

آتش سوزی خودرو در رشت یک کشته و ۴ مصدوم بر جا گذاشت - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

محمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار اورزو اظهار کرد: حادثه انفجار توأم با آتش سوزی یک دستگاه خودروی سمند به ساعت ۲۳:۲۱ شامگاه چهارشنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان سریعاً اینکه سریعاً ۵ خودرو اطفایی به همراه ۱۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن به میدان کردمحله شعله وری یک دستگاه خودروی سمند مشاهده می‌شد که متأسفانه یک خانم حدوداً ۵۰ ساله به شدت دچار سوختگی و فوت شده بود.

علیزاده با بیان اینکه خودروی آتش گرفته دارای ۵ سرنشین بود، گفت: دیگر سرنشینان خودرو یک مرد حدوداً ۵۳ ساله، دو کودک دختر خردسال و یک خانم حدوداً ۲۳ ساله بود که با توجه به آسیب دیدگی و سوختگی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با اشاره به مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه توسط تیم عملیات، ادامه داد: علت آتش سوزی این خودرو در دست بررسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی خودرو در رشت یک کشته و ۴ مصدوم بر جا گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی خودرو در رشت یک کشته و ۴ مصدوم بر جا گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.