تلاش بی‌نتیجه برای زنده یافتن فرد مفقودی در کویر گرمسار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

تلاش بی‌نتیجه برای زنده یافتن فرد مفقودی در کویر گرمسار - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار اورزو، با بیان اینکه روز پنج شنبه مفقودی فردی در کویر سیاه کوه گرمسار به جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع داده شد، ابراز داشت: بلافاصله اکیپی از امدادگران برای یافتن این مفقودی عازم محل مورد نظر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات چهار تیم از نیروهای عملیاتی حضور داشتند، افزود: امدادگران از شعب گرمسار، سمنان و آرادان برای نجات و یافتن این مفقودی همه تلاش خود را به کار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عملیات ۳۵ ساعت به طول انجامید، ابراز داشت: متأسفانه پیکر فرد مفقود شده، بی‌جان پیدا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش بی‌نتیجه برای زنده یافتن فرد مفقودی در کویر گرمسار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش بی‌نتیجه برای زنده یافتن فرد مفقودی در کویر گرمسار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.