30 فقره سرقت در کرج کشف شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

30 فقره سرقت در کرج کشف شد - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه، پلیس کرج با گشت زنی هدفمند و کار اطلاعاتی دقیق، با استفاده از توان حداکثری در کلانتری های شهرستان موفق به دستگیری 11 سارق محتویات و قطعات خودرو در 48 ساعت گذشته شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت بیان کرد: پس از دستگیری سارقان و اعتراف آنها به بزه اکتسابی، اموال و لوازم خودروی مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف و آنها پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج همکاری مردم با پلیس را در راستای حفظ امنیت و مقابله با مجرمان مهم و موثر ارزیابی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "30 فقره سرقت در کرج کشف شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "30 فقره سرقت در کرج کشف شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.