ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه های البرز در تاسیسات گردشگری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه های البرز در تاسیسات گردشگری - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، رحیم خاکی ظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های گردشگری البرز گفت: روسای انجمن های مختلف گردشگری اعم از پذیرایی، اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به اطلاع رسانی در خصوص ملاحظات ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به زیر مجموعه های خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاسیسات گردشگری، در کنار اجرای آیین های نوروز نسبت به ایجاد حال و هوای ماه مبارک رمضان از جمله ارایه افطار به روزه داران اقدام کنند، بر ضرورت نوسازی و پاکسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی واحدهای گردشگری تاکید کرد و افزود: هماهنگی با واحدهای پذیرایی و اقامتی به گونه ای انجام شود که خدمات به بهترین نحو ارایه شود.

خاکی با تاکید بر قیمت گذاری تورها و سایر خدمات گردشگری بر اساس ضوابط و نرخ نامه ها مطرح کرد: واحدهای گردشگری ملزم هستند نسبت به موضوعات بهداشتی، نصب نرخ نامه، رعایت استانداردها و نیز ارایه و نصب QR کد جاذبه های گردشگری استان در واحدهای گردشگری اقدام کنند. هم افزایی با انجمن های گردشگری برای ارایه خدمات با کیفیت و متناسب با این ایام افزایش می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز معرفی جاذبه های گردشگری استان از طریق تابلوهای تبلیغاتی بین راهی واقع در اتوبان تهران – کرج، محور کرج – چالوس، اشتهارد و … را در کنار تبلیغ واحدهای گردشگری اقدامی مناسب برای اطلاع رسانی در مورد جاذبه های استان عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه های البرز در تاسیسات گردشگری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه های البرز در تاسیسات گردشگری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.