۵ سارق مسلح در اصفهان دستگیر شدند  – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

۵ سارق مسلح در اصفهان دستگیر شدند  - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار اورزو اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و اموال کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت سرانجام رد پای باندی ۵ نفره از سارقان غیر بومی را در این سرقت‌ها به دست آورده و در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند سارقان قصد سرقت دیگری در شهر اصفهان را دارند که سریعاً وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را به محاصره خود درآوردند.

سرهنگ تُرکیان عنوان کرد: سارقان که راه فرار نداشتند به سمت مأموران تیراندازی کرده که نهایتاً پس از نیم ساعت درگیری تمامی این افراد دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۳ تیر فشنگ جنگی، مقادیر زیادی خاموت، حدود ۵۰۰ کیلو و سیم حرارتی، یک دستگاه موتورسیکلت، تعداد ۴ دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به ۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و ۲ فقره سرقت احشام به صورت مسلحانه و زورگیری اقرار کردند که با تکمیل شدن تحقیقات متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵ سارق مسلح در اصفهان دستگیر شدند  – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵ سارق مسلح در اصفهان دستگیر شدند  – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.