واگذاری زمین به خانواده های شاهد و ایثارگران بوشهری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

واگذاری زمین به خانواده های شاهد و ایثارگران بوشهری - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده های شاهد و ایثارگران در تامین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل های مربوطه به خانواده های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری زمین به خانواده های شاهد و ایثارگران بوشهری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری زمین به خانواده های شاهد و ایثارگران بوشهری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.