هشدار دادستان اردستان در خصوص خرید و فروش کالا در فضای مجازی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

هشدار دادستان اردستان در خصوص خرید و فروش کالا در فضای مجازی - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، سید عباس بارودکو عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ازدیاد پرونده های قضایی در خصوص خرید و فروش کالا از شبکه های اجتماعی تلگرام یا اینستاگرام یا درگاه های نامعتبر ضمن هشدار و خودداری از خرید کالا از شبکه هایی که مورد تایید پلیس فتا یا وزارت ارتباطات نیست، مردم فریب تبلیغات واهی را نخورد.

وی افزود: ممکن است پس از خریدکالا فروشنده از تحویل کالا خودداری نماید یا همچنین خرید از سایت های نامعتبر ممکن است منجر به برداشت از حساب افراد گردد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان با اشاره به روش های شیادان در کلاهبرداری های اینترنتی، یادآور شد: ساده ترین روش برای کلاهبرداران دسترسی به کارت بانک است. باید توجه داشت که کارت بانکی کاملاً شخصی است و افراد باید از دادن شماره کارت به افراد دیگر که اعتماد کامل وجود ندارد، خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار دادستان اردستان در خصوص خرید و فروش کالا در فضای مجازی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار دادستان اردستان در خصوص خرید و فروش کالا در فضای مجازی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.