مصدومیت 16 نفر در حوادث چهارشنبه سوری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

مصدومیت 16 نفر در حوادث چهارشنبه سوری - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، محمود شمسی پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری استان تعداد 16 نفر اعلام شد.

وی تقدیر از هم استانیان عزیز که با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال پیشگیری نمودند افزود: خوشبختانه آسیب جدی به مصدومان وارد نشده و 8 نفر از آنها بستری و 8 نفر از مصدومین ترخیص شده اند.

شمسی پور از آمار مصدومین چهارشنبه سوری در سراسر استان خبر داد و گفت: ️شهرکرد 8 مصدوم آقا و 3 مصدوم خانم، ️بروجن 2 مصدوم آقا و 1 مصدوم خانم، ️بن 1 مصدوم آقا و ️فارسان 1 مصدوم آقا آمار حوادث چهارشنبه سوری در این استان بوده است.

وی اذعان داشت: مصدومین از ناحیه دست، پا، سر و صورت دچار آسیب شده بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت 16 نفر در حوادث چهارشنبه سوری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت 16 نفر در حوادث چهارشنبه سوری – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.