شهید آیت الله رییسی نگاه عدالت فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

شهید آیت الله رییسی نگاه عدالت فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

سید محمد هاشمی در گفت وگو با اورزو اظهار کرد: تکریم هنرمندان را یکی از اقدامات بی سابقه رییس جمهور شهید در دولت سیزدهم بود و منشا خیرات و برکات در حوزه فرهنگ بود.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار شهید رییسی در حوزه فرهنگ، بیان کرد: عدالت فرهنگی، ایجاد زیرساخت های فرهنگی و برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در مناطق مختلف کشور از برکت نگاه مردمی ایشان بود.

قایم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وی در کمتر از سه سال ریاست جمهوری، بیشترین مراوده را با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه داشته و در تمام رویدادهای مهم فرهنگی، هنری و رسانه ای حضور داشتند یا اخبار آن را شخصاً پیگیری می کردند.

وی با اشاره به دغدغه مندی رییس جمهور شهید در حوزه فرهنگ، افزود: داریوش ارجمند در آیین گرامیداشت آیت الله رییسی در تالار وحدت گفتند ما یتیم شدیم و بزرگ ترین حامی فرهنگ و هنر را از دست دادیم.

هاشمی گفت: شهید جمهور بی ریا و حامی اصحاب فرهنگ و هنر بودند و دقت و ریزبینی ویژه ای در پیگیری داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی نگاه عدالت فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی نگاه عدالت فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.