شانس طهماسبی نماینده کنونی حوزه نی ریز استهبان بیش از سایرین است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

شانس طهماسبی نماینده کنونی حوزه نی ریز استهبان بیش از سایرین است - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان فرهاد طهماسبی تا این لحظه با 33 هزار رای و اختلاف حدوداً 10 هزار رای با نفر دوم بیشترین رای را به دست آورده و پس از وی الله داد سلیم پور و سپس بنی اسدی قرار دارند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان با حدود 190 صندوق اخذ رای دیروز به پایان رسید.

بنا به گفته فرماندار نی ریز به عنوان رییس این حوزه انتخابیه، جمعیت حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان 187 هزار و 297 نفر است که از این تعداد، 143 هزار و 280 نفر واجد شرایط رای دادن بودند و از این تعداد 66 هزار و 167 نفر در شهرستان نی ریز، 53 هزار و 239 نفر در شهرستان استهبان و 23 هزار و 874 نفر در شهرستان بختگان واجد شرایط رای دادن بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شانس طهماسبی نماینده کنونی حوزه نی ریز استهبان بیش از سایرین است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شانس طهماسبی نماینده کنونی حوزه نی ریز استهبان بیش از سایرین است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.