روحانیون نشان دادند دین در صحنه عمل کارآمد است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

روحانیون نشان دادند دین در صحنه عمل کارآمد است - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، شامگاه چهارشنبه درمراسم عمامه گزاری طلاب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل العباس قناتغستان ماهان افزود: درطول تاریخ طلاب شجاع، باتقوا و عالم در مقابل هجمه های معاندین ایستاده اند و در این راه روحانیون زیادی جان خود را برای برپایی یک حکومت دینی فدا کرده اند.

وی با بیان اینکه رسالت حوزه های علمیه بسیار خطیر و حساس است، اظهار داشت: روحانیون نشان داده اند دین در صحنه عمل کارآمد است.

وی افزود: دشمن همیشه بدنبال ناکارآمد جلوه دادن حوزه های علمیه و ایجاد جدایی بین مردم و روحانیون بوده است، اما تاکنون موفق به اهداف خود نشده اند.

وی افزود: حوزه های علمیه وظیفه تربیت کارشناسان دینی را دارند تا پاسخگوی سوالات و مسایل دینی مردم باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روحانیون نشان دادند دین در صحنه عمل کارآمد است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روحانیون نشان دادند دین در صحنه عمل کارآمد است – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.