حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

علیرضا مرحمتی در گفت وگو با خبرنگار اورزو اظهار کرد: بامداد امروز حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار صورت گرفت.

وی از شکست تروریست ها در ورود به مقر سپاه در راسک خبر داد و افزود: تروریست ها در شهرستان راسک طی حمله مسلحانه، قصد داشتند وارد مقر سپاه شوند که با تبادل آتش نظامیان، ناموفق بودند اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.

براساس اطلاعات موجود، سه عملیات تروریستی به صورت همزمان در کلانتری 11 چابهار، سپاه چابهار و سپاه شهرستان راسک انجام شده است.

گزارش های اولیه حاکی از کشته شدن دو تروریست در حمله به سپاه راسک است.

گروهک جیش الظلم در بیانیه ای مسیولیت این حملات تروریستی را بر عهده گرفته و در این بیانیه از هدف قرار گرفتن 10نفر در نزدیک بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار در کمین خود خبر داده اما تاکنون هیچکدام از مسوولین و نهاد امنیتی یا انتظامی و اطلاعاتی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.