تلاش شبانه برای نجات درخت کسور کهنسال منطقه دلفارد جیرفت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

تلاش شبانه برای نجات درخت کسور کهنسال منطقه دلفارد جیرفت - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، حامد صادقی، جمعه شب گفت: متاسفانه ساعتی قبل به دلایل نامعلوم یک اصله درخت جنگلی کهنسال طعمه حریق شد که با اعزام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی، ضمن اطفا به موقع از گسترش آتش نیز جلوگیری شد.

وی، افزود: مردم طبیعت دوست می توانند در تماس با شماره 1504 کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت های جبران ناپذیر به عرصه های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش شبانه برای نجات درخت کسور کهنسال منطقه دلفارد جیرفت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش شبانه برای نجات درخت کسور کهنسال منطقه دلفارد جیرفت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.