تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، کلیات طرح پیشنهادی برای تغییر کاربری اراضی زندان رجایی شهر کرج در جلسه کمیسیون ماده 5 استان البرز که به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، به تصویب رسید.

محمد جواد کاظمینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در گفت وگو با خبرنگار اورزو در این رابطه توضیح داد: پیرو تاکید استاندار البرز و تفاهم با قوه قضاییه مقرر شد ساختمان فعلی زندان حفظ و به واسطه قرارگیری این مکان در منطقه ای خوش آب و هوا، بخشی از آن به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی تبدیل شود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده محل نگهداری زندانیان در این زندان به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد استان البرز و دانشگاه فرهنگیان تبدیل شود؛ در این راستا مشاوری در نظر گرفته شده که این موضوع را بررسی کند و مطالعات لازم در خصوص نحوه اجرای طرح را انجام دهد. سازمان زندان ها نیز از بخشی از فضای زندان بهره مند می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.