برگزاری سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

برگزاری سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، مجید منادی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، سومین جشنواره شعر و داستان «ذکر» را در گستره‌ی ملی با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر ادبی با موضوع نماز در شوشتر برگزار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طبق فراخوان، بخش‌های سومین جشنواره ملی ذکر، شعر (در همه قالب‌ها) و داستانک (حداکثر ۱۵۰ کلمه) است و شاعران در این دو بخش می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان، نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی افزود: موضوعات این جشنواره شامل نماز، ذکر و دعا، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد.

منادی با اشاره به زمانبندی جشنواره ملی شعر و داستان ذکر گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ و برگزاری اختتامیه این رویداد در مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی بیان کرد: هیأت داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آئین اختتامیه دعوت خواهد کرد و با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی، حضور شاعران و نویسندگان برگزیده، در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد: نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را در بخش‌های یاد شده به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ (در پیام‌رسان ایتا) ارسال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری سومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.