برخورد پژو با تریلی در آوج ۲ کشته بر جای گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

برخورد پژو با تریلی در آوج ۲ کشته بر جای گذاشت - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: صبح جمعه گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس با تریلی در کیلومتر ۵ محور آوج _ همدان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه آوج جمعیت هلال احمر شهرستان آوج در غالب ۲ تیم همراه با آمبولانس و خودرو ست نجات به محل حادثه اعزام شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۲ فوتی داشت که بعد از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی و رها سازی فوتی و مصدومین حادثه ۱ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد پژو با تریلی در آوج ۲ کشته بر جای گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد پژو با تریلی در آوج ۲ کشته بر جای گذاشت – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.