تداوم ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ جاده چالوس یکطرفه است

تداوم ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ جاده چالوس یکطرفه است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی نشان می‌دهد که تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل تونل کندوان تا نساء، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده کلرد و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های گزنک و رینه، آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار و آزادراه پردیس – تهران محدوه جاجرود سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه شمال – تهران روان است ضمن اینکه محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

بر اساس این گزارش ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل حصارک تا گلشهر و حدفاصل اورزو ویلا تا پل کلاک و آزادراه قزوین -کرج – تهران حدفاصل حصارک تا گلشهر و حدفاصل اورزو ویلا تا پل کلاک سنگین است.

به گزارش اورزو، محدودیت ترافیکی در استان‌های تهران، البرز و مازندران محور چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران – شمال (جنوب به شمال) در حال اجراست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ جاده چالوس یکطرفه است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ جاده چالوس یکطرفه است"، کلیک کنید.