ببینید | پاسخ ظریف به ادعاها درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین؛ در جهت منافع ملی است

ببینید | پاسخ ظریف به ادعاها درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین؛ در جهت منافع ملی است

به گزارش اورزو معاون راهبردی ریاست جمهوری در کافه خبر گفت: به نظرم آن نقشه راهی که در اردیبهشت ۱۴۰۰ افتخار داشتم با وزیر خارجه چین امضا کنم نقشه راه بسیار خوب و متوازن است و در جهت منافع ملی ایران است. آن چه که برخی بدخواهان در موردش گفته‌اند اصلاً با واقعیت تناسبی ندارد. ما هیچ امتیازی به طرف مقابل در آنجا نداده‌ایم و هیچ واگذاری در آن نقشه راه نشده و اصلاً موضوعش این نبوده است. موضوع این بوده که در حوزه راه همکاری می‌کنیم و ایران بخشی از کمربند راه چین خواهد بود. چین در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد. در حوزه نفت همکاری و آی‌تی همکاری خواهیم کرد. فقط خواسته‌ایم افق درازمدتی راجع به همکاری‌ها ارائه دهیم که به نظرم نقشه راه خوبی است و در زمان دولت سیزدهم اجرا شد و در حدی البته موانعی به خاطر تحریم‌ها وجود داشت. ان‌شاءالله در دوره چهاردهم…

ظریف در پاسخ به اینکه آیا در دولت سیزدهم به قراردادی رسیدیم گفت:نمی‌دانم. اگر قراردادی بوده است از آن خبر ندارم. ولی حتماً تلاش در جهت اجرای آن شد.

۳۱۱۳۱۱

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ببینید | پاسخ ظریف به ادعاها درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین؛ در جهت منافع ملی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ببینید | پاسخ ظریف به ادعاها درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین؛ در جهت منافع ملی است"، کلیک کنید.