جنس گوشی تاشوی جدید سامسونگ از تیتانیوم است

جنس گوشی تاشوی جدید سامسونگ از تیتانیوم است

به گزارش اورزو، احتمالاً گلکسی زد فولد ۶ اسلیم اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با بدنه‌ی تیتانیومی خواهد بود. تا زمان معرفی گلکسی زد فولد ۲، سامسونگ از فولاد ضدزنگ در صفحه‌ی پشتی (Backplate) تاشدنی‌های خود استفاده می‌کرد.

به نقل از زومیت‌، از گلکسی زد فولد ۳ به‌بعد برای تشخیص قلم S-Pen، از فیبر کربن (CFRP) در تاشدنی‌های سامسونگ استفاده می‌شود. استفاده از مواد فلزی می‌تواند باعث اختلال در تشخیص قلم محبوب سامسونگ شود.

طبق شایعات قبلی، گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ از قلم S-Pen پشتیبانی نخواهد کرد و به‌همین‌خاطر سامسونگ می‌تواند از تیتانیوم در صفحه‌ی پشتی استفاده کند. تیتانیوم از فولاد ضدزنگ محکم‌تر و سبک‌تر است و می‌تواند ضخامت دستگاه را کاهش بدهد.

ممکن است تصمیم سامسونگ عوض شود و از همان فولاد ضدزنگ در صفحه‌ی پشتی تاشدنی جدیدش استفاده کند. قیمت گوشی مورد انتظار گلکسی زد فولد ۶ اسلیم هنوز مشخص نیست و به‌احتمال زیاد فقط روانه‌ی بازار کره‌ جنوبی و چین خواهد شد.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنس گوشی تاشوی جدید سامسونگ از تیتانیوم است" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنس گوشی تاشوی جدید سامسونگ از تیتانیوم است"، کلیک کنید.