پلیس اصفهان ۲۶ سارق را در یک روز دستگیر کرد

پلیس اصفهان ۲۶ سارق را در یک روز دستگیر کرد

اورزو/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مرحلۀ جدیدی از طرح امنیت محله‌محور با دستگیری ۲۶ سارق در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

به گزارش اورزو، سرهنگ حسین بساطی در روز سه‌شنبه (۳۰مردادماه) اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه با اقدامات هوشمندانۀ پلیسی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازداشت این ۲۶ مجرم سابقه‌دار موفق شدند. شناسایی و دستگیری این افراد با اجرای چندین عملیات ضربتی و منسجم محقق شد.

او ادامه داد: کشف ۱۸ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن و منازل، همچنین ۱۱ فقره از دیگر انواع سرقت‌ها جزئی از دستاوردهای طرح اخیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات اولیه به ۴۷ مورد از انواع دزدی اعتراف کرده‌اند. هم‌اکنون برای تمامی مجرمان پرونده تشکیل و با هدف اجرای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده‌ایم.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس اصفهان ۲۶ سارق را در یک روز دستگیر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس اصفهان ۲۶ سارق را در یک روز دستگیر کرد"، کلیک کنید.