تامین بیش از ۱۰ درصد برق بیشتر برای مشترکان لرستان

تامین بیش از ۱۰ درصد برق بیشتر برای مشترکان لرستان

اورزو/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: بیش از ۱۰ درصد انرژی برق بیشتری برای مشترکان در استان تامین شده است.

مهران امیری در گفت‌وگو با اورزو بیان کرد: تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به هم استانی‌های گرامی انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: همه نیروهای شرکت توزیع  برق استان لرستان در تلاش هستند تا کوچکترین اختلالی در خدمت رسانی به هم استانی‌های گرامی ایجاد نشود.

امیری افزود: علیرغم افزایش و استمرار بی‌سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی و همراهی و همکاری مشترکان بیش از ۱۰ درصد انرژی بیشتر برای مشترکان در استان تامین شده است.

وی ادامه داد: بدیهی است که افزایش بی‌سابقه دمای هوا و مصرف برق، موجب افزایش میزان وقوع حوادث و محدودیت‌هایی در تامین برق از طریق خطوط شبکه‌های برق رسانی و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برقرسانی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: با تلاش کارکنان هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن مرتفع می‌شود.

امیری تاکید کرد: همکاران ما در تلاشند تا هیچ گونه اختلالی در تامین برق هم استانی‌ها ایجاد نشود اما از گذر شرایط فعلی در کنار تلاش‌های ۲۴ ساعته خادمان صنعت برق، نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین بیش از ۱۰ درصد برق بیشتر برای مشترکان لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین بیش از ۱۰ درصد برق بیشتر برای مشترکان لرستان"، کلیک کنید.