انتقاد لاپید از نتانیاهو؛ ۵ روز است منتظریم ما را بمباران کنند!

انتقاد لاپید از نتانیاهو؛ ۵ روز است منتظریم ما را بمباران کنند!

به گزارش اورزو، رهبر اپوزیسیون کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد از نتانیاهو، گفت: پنج روز است کل اسرائیل نشسته و در انتظار است که چه کسی ما را بمباران می‌کند؟

به گزارش فارس،‌ «لاپید» رهبر اپوزیسیون کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد از وضعیت و سرنوشت پیش روی فلسطین اشغالی در سایه واکنش احتمالی ایران به ترور شهید هنیه گفت: آیا آنچه در روزهای اخیر شاهد هستیم استاندارد جدید است؟ آیا برای شما قابل قبول است که پنج روز است کل اسرائیل نشسته و در انتظار است که چه کسی ما را بمباران می‌کند؟ چون بازدارندگی و دولتی وجود ندارد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد لاپید از نتانیاهو؛ ۵ روز است منتظریم ما را بمباران کنند!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد لاپید از نتانیاهو؛ ۵ روز است منتظریم ما را بمباران کنند!"، کلیک کنید.