نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 850D

می توان ادعا کرد که Canon Eos 850d یکی از بهترین دوربین های میان رده از نظر قیمت و کیفیت است، اگرچه سنسور این دوربین از فناوری های قدیمی استفاده می کند، اما یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه در رده دوربین های DSLR است. .

بررسی دوربین Canon EOS 850D

اولین ویژگی که هر فردی در خرید دوربین به آن توجه می کند سنسور و وضوح دوربین Canon Eos 850D یکی از انواع دوربین های DSLR است که از سنسور 24 مگاپیکسلی استفاده می کند و از نوع APS-C می باشد. این امکان وجود دارد که هر دو نوع برای دوربین های DSLR با پردازنده Digic 8 بسیار مناسب باشند که از ویژگی های مثبت این محصول است زیرا دوربین های گران قیمت از سری پایین تری از این پردازنده تا 7 فریم در ثانیه (FPS) به صورت پیوسته استفاده می کنند. حالت عکسبرداری و بدون افت کیفیت حتی در یک عکس عالی عمل می کند.

همانطور که گفتیم، این دوربین کانن دارای پردازنده پیشرفته Digic 8 است که می تواند برای تجزیه و تحلیل تصویر خوب استفاده شود و عکس های رنگی غنی تر و طبیعی تری را در اختیار شما قرار دهد. در این دوربین می توانید از فوکوس خودکار استفاده کنید که هوشمندانه عمل می کند و آن را به انتخاب مناسبی برای عکاسی از ورزش و حیات وحش تبدیل می کند. طراحی بدنه این دوربین کانن به گونه ای است که به راحتی می توانید به سرعت شاتر یا دیافراگم دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش استفاده شده در این محصول 3 اینچی لمسی بوده و با استفاده از آن می توانید قسمت های مختلف را به راحتی کنترل کنید.

سنسور دوربین Canon 850d و قابلیت فوکوس

سنسور 24 مگاپیکسلی این مدل که یک سنسور کراپ نیز هست با استفاده از پردازنده Digic 8 به دوربین اجازه می دهد تا با سرعت بالاتری کار کند و برتری این سیستم امکان عکاسی پیاپی با سرعت 7 فریم در هر است. دوم سیستم فوکوس یکی دیگر از جنبه های مهم این محصول است. فوکوس خودکار Canon 850D از 45 نقطه تشکیل شده است که ساختار متقاطع دارند و به لطف استفاده از فناوری دابل پیکسل می توانند سوژه را بهتر و سریعتر پیدا کرده و دنبال کنند. در عین حال، تشخیص چشم در عکاسی پرتره به شما کمک می کند و عکس های حرفه ای تری روی ISO این مدل از 100 تا 25600 می گیرید و عملکرد دوربین در ISO بالا خوب است و نویز کمی دارد، البته دوربین های جدیدتر بسیاری از آنها. آنها در تاریکی بهتر کار می کنند، اما برای یک مدل مبتدی و میان رده، Canon 850D به خوبی کار می کند.

عکاسی با Canon EOS 850D

به طور کلی، Canon EOS 850D یک گزینه عکسبرداری ایده آل است و می توانید از عملکرد سریع و قدرتمند آن برای فیلمبرداری FULL HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه استفاده کنید. البته با کمک این محصول می توانید ویدیوهای 4K را با سرعت 25 فریم بر ثانیه ضبط کنید در مجموع می توان گفت که این دوربین برای فعالیت های مختلف مناسب است و می توان آن را یکی از محصولات محبوب بازار دانست از سوی دیگر، از آنجایی که تثبیت کننده دیجیتال 5 محور در فیلمبرداری کار می کند، ویدیوهای بدون لرزش حرفه ای تری ضبط خواهید کرد، اگرچه برای حرفه ای ترین نتایج باید تجهیزات دیگری مانند سنج و سه پایه نیز داشته باشید.

بدنه دوربین کانن 850ه

کانن این محصول میان رده را کاملاً ارگونومیک طراحی کرده است تا کسانی که تا به حال تجربه کار با دوربین DSLR را نداشته اند به سرعت با دکمه ها آشنا شوند و… بتوانند دوربین را کنترل کنند. درگاه های مختلفی روی بدنه تعبیه شده است تا بتوانید دوربین را به میکروفون های خارجی و کامپیوتر متصل کنید. بدنه این محصول از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که حمل آن را آسان می کند، به لطف این ویژگی می توانید دکمه AF-ON به همراه جک میکروفون 3.5 میلی متری را مشاهده کنید. در مجموع می توان گفت که این دوربین یک محصول حرفه ای با قیمت مناسب است که برای مبتدیان و افراد متوسط ​​عرضه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 850D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 850D"، کلیک کنید.