نقد و بررسی لنز کانن EF 50mm f/1.8 STM

هر لنز عملکردها و کاربردهای متفاوتی دارد. لنزهای کانن برای عکاسی عروسی و مکان هایی که می خواهید دید وسیعی از مناظر را به تصویر بکشید ایده آل هستند. بنابراین عکاس می تواند این کار را در طبیعت انجام دهد و تصاویری ساده اما زیبا از حیات وحش بگیرد. تکنولوژی بالا و ساختار خاص باعث می شود لنز در شرایط نور کم به خوبی کار کند و تصاویری با وضوح بالا ثبت کند. همانطور که از نام مدل پیداست، این یک لنز معمولی است و برای ضبط وقایع و صحنه ها همانطور که هستند طراحی شده است.

لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM را معرفی می کنیم

برای معرفی این لنز از کانن باید گفت که لنز Canon EF STM 50mm f/1.8 دارای حداقل نسبت کانونی f/1.8 با دیافراگم EF است. فاصله کانونی آن 50 میلی متر است و برای دوربین هایی با سنسور فول فریم مناسب است. فیلترهای استفاده شده در این نوع لنزها 49 میلی متر و وزن لنز آن 160 گرم می باشد. و این گروه چندین لنز مختلف با این فاصله کانونی را برای علاقه مندان به عکاسی منتشر کردند.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این لنز سرعت فوکوس آن است. این لنز دارای موتور پله ای است که به خوبی زوم می کند و در عین حال بی صدا است. در سیستم Elementi شاهد 6 لنز قرمز در 5 گروه هستیم و یک دیافراگم 7 تیغه برای ایجاد بوکه زیبا برای عکاسی پرتره بر ارزش این مدل می افزاید. 30 سانتی متر حداقل فاصله کانونی است و قابلیت ثبت عکس های نزدیک را نیز دارد.

ویژگی های لنز Canon EF 50 f/1.8 stm

  • تاریخ معرفی 2015
  • بدنه از پلاستیک و فلز ساخته شده است
  • رنگ سیاه
  • لنزهای ثابت یا پرایم
  • برای دوربین های فول فریم فول فریم)
  • فاصله کانونی 50 میلی متر
  • دارای 7 تیغه
  • فوکوس خودکار دارد
  • حداقل فاصله کانونی 35 سانتی متر

عکاسان عزیز اگر قصد خرید لنز دوربین را دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با تیم DJ24 تماس بگیرید و در مشاوره رایگانی که دریافت می کنید تمامی سوالات خود را مطرح کنید. پس از خرید هر محصولی از این پورتال، می توانید آن را در هر نقطه از کشور به صورت رایگان پیگیری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF 50mm f/1.8 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF 50mm f/1.8 STM"، کلیک کنید.