پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به صلح و سازش شد - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌بر صلح و سازش در پرونده‌ها، پرونده حقوقی مطالبه وجه به مبلغ ۴ و نیم میلیارد ریال بعد از برگزاری چندین جلسه توسط شعبه چهارم شورای حل اختلاف اردبیل شاکی پرونده به عشق امام حسین (ع) از کل مبلغ بدهی خویش گذشت کرده و پرونده فوق منجر به سازش شد.

وی نقش شوراهای حل اختلاف را در امر صلح و سازش و احقاق حق مهم و اثرگذار دانست و گفت: با تقویت شوراهای حل اختلاف در جهت تحقق رسالت خویش می‌توان شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها و رضایت مردم از دستگاه قضا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با تاکید بر اینکه صلح و سازش در دین مبین اسلام به شدت مورد تاکید قرار گرفته عنوان کرد: ترویج این دو موضوع مهم در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات میان افراد را برطرف کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.