نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 250 Kit EF-S 18-55 IS STM

دوربین کانن EOS 250D را می توان جایگزینی برای دوربین محبوب 200D دانست که یکی از محبوب ترین دوربین های این شرکت در بین عکاسان حرفه ای جهان است. در این دوربین از جدیدترین پردازنده کانن استفاده شده و با قابلیت هایی مانند فیلم برداری 4K و Dual Pixel توانسته در بین بهترین دوربین های هم رده خود قرار گیرد. در زیر قصد داریم نگاهی کامل به دوربین Canon 250D داشته باشیم که مکانیسم های نامگذاری متفاوتی دارد و به همین دلیل یک دوربین را می توان با چند نام مختلف شناخت. برای مثال دوربین Canon 250D در برخی از نقاط جهان با نام EOS SL3 یا X10 نیز شناخته می شود. دوربین Canon 250D یکی از ارزان‌ترین دوربین‌های DSLR در جهان است. همانطور که می دانید دوربین های DSLR دوربین هایی هستند که قابلیت تعویض لنز و استفاده از لنزهای پیشرفته را دارند.

معرفی دوربین Canon Eos 250D

دوربین کانن 250D یکی از مدل های میان رده کانن است که برای عکاسی و تولید محتوا به صورت نیمه حرفه ای در رنج قیمتی بسیار مناسبی قرار دارد. این محصول در سال 2019 به بازار عرضه شد و دارای سنسوری با رزولوشن 24 مگاپیکسل است. کیفیت فیلمبرداری این دوربین همه کاره است و با کیفیت 4K UHD به خوبی عمل می کند.

ویژگی های اصلی دوربین Canon 250d

  • سنسور برش 24 مگاپیکسلی (نیم فریم)
  • ISO 100 تا 25600 و قابل ارتقا تا 51200
  • فوکوس خودکار 9 نقطه ای و فناوری پیکسل دوگانه
  • عکاسی پیاپی با 5 فریم سرعت
  • ضبط 4K و نرخ فریم نهایی 24 فریم بر ثانیه
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی و نمایشگر متحرک
  • قابلیت اتصال به وای فای

سنسور دوربین کانن 250D

سنسور قرار داده شده در این مدل از نوع کراپ و 24.1 مگاپیکسلی است که در کنار این سیستم یک پردازنده دیجیک تعبیه شده است که سرعت و قابلیت های کلی دوربین را نسبت به مدل قبلی افزایش داده است و شما دارای حساسیت نوری هستید. . 100 تا 25600. تو داری و بیشتر میشه. در مجموع می توان عملکرد این دوربین را در شرایط سخت نوری به خصوص در مقایسه با مدل های رقبای موجود در بازار خوب و قابل قبول توصیف کرد. میزان نویز در سطوح ISO بالا نیز کاهش می یابد و ترکیب این سیستم پردازشی و سنسور Canon 250D امکان عکاسی متوالی با سرعت 5 فریم بر ثانیه را فراهم می کند.

عکاسی با دوربین Canon Eos 250D

قدرت فیلمبرداری 250D با سایر دوربین های DSLR برابری می کند. به کمک این دوربین می توانید با کیفیت 4K و سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید و در صورت تغییر کیفیت به 1080 سرعت فیلمبرداری این دوربین به 60 فریم بر ثانیه افزایش می یابد. فیلم ها با صدای مونو ضبط می شوند، البته با استفاده از ورودی میکروفونی که در دوربین وجود دارد می توانید از میکروفون های حرفه ای برای ضبط صدا استفاده کنید، می توانید دیافراگم و سرعت شاتر را در حین فیلمبرداری کنترل کنید و این موارد را به دلخواه تنظیم کنید. باتری این دوربین با هر بار شارژ می تواند 350 عکس ثبت کند که در صورت عدم استفاده از صفحه نمایش، این عدد به 1630 می رسد.

اندازه گیری دوربین Canon Eos 250D و Canon Eos 200D

250D 4 گرم سبک تر از مدل قبلی خود Canon 200D است. صفحه نمایش دوربین به صورت سوراخ طراحی شده است که یکی از نقاط قوت این دوربین به شمار می رود زیرا به شما اجازه می دهد از زوایای مختلف عکس بگیرید. به لطف صفحه نمایش لمسی می توانید با لمس هر قسمت از تصویر روی آن فوکوس کنید، دوربین کانن 250D علاوه بر این صفحه نمایش سه اینچی از منظره یاب نیز بهره می برد که بزرگنمایی 0.87 برابری دارد. این منظره یاب می تواند 95 درصد از کادر را پوشش دهد.

فوکوس دوربین کانن 250D

این دوربین از پردازنده DIGIC 8 استفاده می کند که یکی از سریع ترین پردازنده های استفاده شده در دوربین های کانن است. سنسور استفاده شده در این دوربین از نوع CMOS می باشد. عکاسی حرفه ای، کم نویز و ISO 25600 از ویژگی های اصلی این سنسور است. دوربین 250D همانطور که گفته شد دارای ویژگی Dual Pixel نیز می باشد که یکی از جذاب ترین ویژگی های مرتبط با فوکوس در دوربین های کانن است. فوکوس چشم یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دوربین است که فوکوس روی سوژه های متحرک را آسان می کند و همیشه این اطمینان را دارید که دقت فوکوس در عکس ها و فیلم هایی که خواهید داشت بیشتر است.

فوکوس کاملا بی صدا و سریع است و این قدرت فوکوس 250D را به یک دوربین عکاسی مناسب تبدیل می کند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین 9 نقطه دارد و می تواند یک نقطه را شناسایی کند و از عملکرد سریع و دقیق آن مطمئن باشید. استفاده از فناوری پیکسل دوگانه به شما فوکوس خودکار بهتری در حالت زنده می دهد. این قابلیت دوربین عکاسی از سوژه های متحرک را آسان می کند و البته Amkalred در هنگام عکاسی نیز دوربین را بهبود بخشیده است. با تنظیم Canon 250D روی حالت Movie Stereo AF، می توانید فوکوس خودکار سریع و طبیعی را تجربه کنید. صفحه نمایش لمسی همچنین به شما کمک می کند تا موقعیت فوکوس را سریعتر تغییر دهید و تنظیمات دستی را آسان تر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 250 Kit EF-S 18-55 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 250 Kit EF-S 18-55 IS STM"، کلیک کنید.