نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

ما می دانیم که برای عکاسی ماکرو به لنزهای ماکرو نیاز داریم لنز Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM که یکی از لنزهای سری L می باشد در عکاسی به سبک ماکرو استفاده می شود. همچنین استفاده از لنزهای UD و ساختار ضد نفوذ و ضد آب آن را به یک لنز با کیفیت و بی نقص تبدیل کرده است. این لنز با فاصله کانونی 100 میلی متر و حداکثر دیافراگم f/2.8. دیافراگم عریض و فاصله کانونی تله فوتو این لنز آن را به یکی از بهترین لنزها نه تنها برای عکاسی معمولی، بلکه برای عکاسی پرتره و ورزشی تبدیل کرده است. علاوه بر این، این لنز با حداقل فاصله کانونی 30 سانتی متر و بزرگنمایی 1:1 برای عکاسی ماکرو و ثبت عکس هایی در اندازه واقعی بسیار مفید است.

معرفی لنز Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

دیافراگم این لنز f/2.8 است که به شما کنترل بسیار خوبی بر عمق میدان عکس هایتان می دهد. همچنین دیافراگم این لنز شامل 9 تیغه است که آن را به یک دیافراگم دایره ای تبدیل می کند و به کمک آن می توان با بوکه ای گرد و زیبا، تاری روی پس زمینه بدنه ایجاد کرد. لنز Canon EF 100mm Macro IS USM دارای یک تثبیت کننده هیبریدی است که لرزش لنز و دوربین را تا 4 استاپ کاهش می دهد. این امکان عکاسی با سرعت شاتر کمتر از حد معمول را فراهم می کند.موتور فوکوس USM در این لنز به خوبی و بدون نویز کار می کند و به دلیل وجود سیستم فوکوس دستی این لنز دوربین کانن با چرخاندن حلقه فوکوس لنز در حین فوکوس در حالت خودکار، فوکوس لنز را به حالت دستی تغییر دهید. همچنین برای محدود کردن محدوده فوکوس، کلیدی روی این لنز تعبیه شده است که می تواند لنز را مجبور به فوکوس تنها بر روی یکی از سه نقطه مشخص شده کند.

لنز Canon EF 100mm f/2.8L Canon Macro IS USM

ویژگی های لنز Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

  • تاریخ معرفی 2009
  • فاصله کانونی 100 میلی متر
  • کیس ضد نفوذ
  • جنس بدنه از ترکیب فلز و پلاستیک است
  • دارای 9 تیغه
  • موتور فوکوس التراسونیک
  • مجهز به فوکوس خودکار
  • مجهز به ضد لرزش
  • حداقل فاصله کانونی 30 سانتی متر است
  • با فوکوس دستی

علاقه مندان به این نمونه لنز دوربین کانن می توانند برای خرید محصول با تیم DJ24 تماس گرفته و از مشاوره ما بهره مند شوند. همچنین می توانید برای مشاهده انواع لنز دوربین بر روی لینک های ارائه شده در متن کلیک کنید. در صورت خرید اجناس از سایت DJ24 از ارسال رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM"، کلیک کنید.