نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 6D mark ii Body

یکی از معروف ترین و پیشروترین نسخه های شرکت کانن، دوربین Canon 6d mark ii است که به تازگی جایگاه خود را در تمامی زمینه های عکاسی تثبیت کرده و توانسته در بین رده های قیمتی خود به خوبی بدرخشد برای داشتن یک رابط کاربری ساده و روان برای عکاسان.

معرفی دوربین Canon 6d mark II

دوربین Canon Eos 6D mark II یکی از انواع دوربین های DSLR است و یکی از محبوب ترین دوربین های شرکت کانن به شمار می رود و با طراحی زیبا علاوه بر رنگ مشکی جذاب و خیره کننده محبوب ترین دوربین است. ویژگی منحصر به فرد این دوربین این است که از سنسور فول فریم استفاده می کند و از خانواده سنسورهای CMOS به حساب می آید. این محصول از زمان معرفی در سال 2017 به یکی از ایده آل ترین دوربین های فول فریم در بین عکاسان تبدیل شده است، بنابراین اگر فقط دارید. این دوربین که وارد عرصه عکاسی شده است می تواند تجربه خوبی به عنوان یک دوربین فول فریم باشد زیرا هم استفاده از آن آسان است و هم کیفیت منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد که از پلاستیک زیاد استفاده شده است اما استحکام آن کمتر از گرانتر است دوربین ها همه ما می دانیم که صفحه نمایش دوربین نقش بسیار مهمی در استفاده صحیح از دوربین دارد. خوشبختانه این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی است که استفاده از آن آسان است. تنظیمات این قاب را که می خواهید تنظیم کنید.

عکاسی و فیلمبرداری Canon 6D Mark 2

دوربین Eos 6d mark II از سنسور فول فریم 26 مگاپیکسلی بهره می برد که همراه با پردازشگر تصویر Digic 7 می تواند عکس های باکیفیتی در شرایط کم نور برای این دوربین ایجاد و ثبت کند و سنسور نورسنجی آن به خوبی جبران می کند. کمبود نور در محیط در زیر نمونه ای از تصویر ثبت شده توسط دوربین Canon 6d را مشاهده می کنید.

سیستم فوکوس خودکار یکی از مواردی است که همواره سعی شده در دوربین ها به درستی نصب شود و کارایی آن افزایش یابد. بنابراین اگر این سیستم در یک سنسور فول فریم ایجاد شود نقش مهمی در ایجاد تصویری با کیفیت دارد و مجهز به سیستم فوکوس خودکار فول فریم است و 45 نقطه تشخیص فاز را به شما ارائه می دهد که برای ردیابی و فوکوس دقیق بسیار مفید است. روی شیاکثر دوربین های فول اچ دی به همین صورت عمل می کنند، اما تفاوت اصلی آن با سایر محصولات وجود لرزشگیر دیجیتالی ویدئویی است که شما را از لرزش های زودهنگام در هنگام عکسبرداری محافظت می کند.

ویژگی های اصلی دوربین Canon 6d Mark 2

  • سنسور 26 مگاپیکسلی فول فریم از خانواده CMOS
  • سیستم پردازنده سریع و قدرتمند Digic 7
  • عکاسی پشت سر هم با سرعت 6.5 فریم در ثانیه
  • همراه با لنز کیت 25 تا 105 میلی متری که مناسب هر سبکی است.
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی و چرخشی
  • فوکوس خودکار 45 نقطه ای
  • فناوری پیکسل دوتایی
  • محدوده ISO از 100 تا 40000 یا قابل ارتقا تا 102400

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 6D mark ii Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 6D mark ii Body"، کلیک کنید.