کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی چهارمحال‌وبختیاری

کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری اورزو استان چهارمحال و بختیاری، سعید یوسف پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در چهار چوب وظایف قانونی خود اقدام به پایش و نمونه برداری تعدادی از واحد های آلاینده هوا در شهرستان شهرکرد و بروجن نمودند. در این بازدید واحد های صنعتی از قبیل کاشی و آهک مورد پایش قرار گرفت و از خروجی گاز و غبار آنها نمونه برداری به عمل آمد.

وی افزود: دراین پایش به صاحبان صنایع توصیه های لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و مدیریت پساب، پسماند وکنترل آلاینده های هوا ارائه شد.

یوسف پور تصریح کرد: واحدهای صنعتی که خروجی گاز و غبار آنها در چهار چوب استانداردهای زیست محیطی نباشد پس از یک دوره مهلت زمانی برای رفع آلودگی و مدیریت زیست محیطی واحد، در صورت عدم رفع آلودگی در فهرست صنایع آلاینده ثبت و ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی خواهد شد. همچنین موضوع توقف فعالیت آنها و اجرای احکام کیفری برای مسئولان واحد صنعتی از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی چهارمحال‌وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی چهارمحال‌وبختیاری"، کلیک کنید.