نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه ظهر امروز سه شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

وی عرض با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: عشق به امام حسین (ع) عشق به تمام خوبی‌ها است، ایشان مظهر شجاعت، لیاقت، اقتدار، سخاوت و عدالت و همه آنچه که بتوان به عصاره خوبی‌ها از آن یاد کرد، است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امام حسین (ع) الگویی است برای تمام انسان‌هایی که می‌خواهند آزاد، آزاداندیش و ظلم‌ستیز باشند، گفت: امام حسین (ع) الگویی از امر به معروف و نهی از منکر است و الگوی اخلاص برای تمام کسانی‌ست که به دنبال خدمت به خلق‌الله هستند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) نافی ظلم و احیاگر ارزش‌های انسانی، اسلامی و اخلاقی بود و در حقیقت مسیری را که در طول تاریخ برای ما ترسیم کرده نشان‌دهنده راه حق از باطل، نور از ظلمت و شر از خیر است از این طریق ما مسلمان‌ها به خود می‌بالیم که سرور و سالار ما حضرت اباعبدالله الحسین است.

جهانگیر بیان کرد: در این واقعه بی‌نظیر عبرت‌های بسیاری نیز نهفته است که امام خمینی (ره) برای مقابله با بدعت‌ها و روشنگری برای خلق خدا تا لحظه شهادت از پای ننشست.

وی تصریح کرد: برای احیای دین اسلام ناب محمدی (ص) حتی امام معصوم نیز باید جان خود را در این راه بگذارد تا ارزش‌های دینی و اسلامی حفظ و احیا شود. این درس بزرگی است که در طول تاریخ به ما داده شده است.

جزئیات در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.