سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد

سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد

سخنگو و دبیر هیئت دولت درباره اشاره یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی به مسئله رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری اورزو، علی بهادری جهرمی در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: ادب مرد به ز دولت اوست!

وی درباره اشاره یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی به مسئله رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی از ۴۲.۸ درصد در اورزو ۱۴۰۰ به ۲۴.۱ درصد در فروردین ۱۴۰۳ کاهش پیدا کرد.

سخنگوی دولت افزود: مقابل دوربین گرفتن نموداری که انبوه نقدینگی دولت سابق را به‌اضافه نقدینگی جدید در مجموع با هم نشان می‌دهد، بی‌اخلاقی سیاسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد"، کلیک کنید.