موسوی بیدلی: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای امنیت انتخابات کرد

موسوی بیدلی: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای امنیت انتخابات کرد

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی ایران در سیستان و بلوچستان مانند همیشه جان خود را فدای انقلاب و امنیت انتخابات کردند، اما متاسفانه در مجلس این شغل را تفریحی خواندند.

به گزارش اورزو، سید روح الله موسوی بیدلی نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات، جلوه‌ای از مشارکت و مردم سالاری را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی ایران در سیستان و بلوچستان مانند همیشه جان خود را فدای انقلاب و امنیت انتخابات کردند، اما متاسفانه در مجلس این شغل را تفریحی خواندند.

وی در ادامه به بیان برخی گلایه‌ها در حوزه تحصیلی دانش آموزان و معیشتی معلمان در حوزه انتخابیه خود پرداخت.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موسوی بیدلی: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای امنیت انتخابات کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موسوی بیدلی: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای امنیت انتخابات کرد"، کلیک کنید.