مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!

مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!

به گزارش خبرگزاری اورزو، علیرضا کیان پور، مدیرعامل گلرنگ سیستم، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2024، در گفت و گو با خبرنگار اورزو و در پاسخ به این پرسش که چرا گلرنگ تصمیم گرفته است وارد فضای استارت آپ کشور شود؛ گفت:« در فضای نوآوری ما دو بخش نوآوری سازمانی و بازمهندسی ژنتیکی وجود دارد؛ ما باید اجایل بودن را یاد بگیریم و این آموزش را می توانیم از استارت آپ ها دریافت کنیم. استارت آپ ها بر روی DNA ما تاثیر می گذارند و بخش هایی را که به دلیل لخت بودن نمی توانیم به آن ها دست پیدا کنیم را برای ما قابل دسترسی کنند و یک نوع همزیستی مسالمت آمیز برای خلق ارزش مشترک داریم.»

او در ادامه گفت:« بخشی از دلیل مهاجرت جوانان به مسایل سیاسی و اجتماعی و بخش قابل توجهی نیز به مسایل اقتصادی باز می گردد؛ در خصوص مسایل سیاسی و اجتماعی کمکی از دست ما ساخته نیست اما در خصوص مسایل اقتصادی و کار، در صورتی که هلدینگ های بزرگ به سمت استارت آپ ها حرکت کنند و جریان درآمدی بیشتری به سمت این فضا سوق پیدا می کند و کارآفرینی بیشتری صورت می گیرد، منشاء امیدی برای جلوگیری مهاجرت جوانان شکل می گیرد.»

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!"، کلیک کنید.