مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

اورزو/البرز حاجیه خانم «فاطمه شهیر» مادر گرامی شهیدان والامقام «امیرهوشنگ و مسعود جوینی» از استان البرز به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش اورزو، حاجیه خانم «فاطمه شهیر» مادر گرامی شهیدان والامقام «امیرهوشنگ و مسعود جوینی»، پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک و آسمانی شد.

پیکر این مادر والامقام در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.

شهید «امیرهوشنگ جوینی» متولد دهم اردیبهشت ماه سال 1338، یازدهم اردیبهشت ماه سال 1361 در عملیات بیت المقدس در فکه و شهید «مسعود جوینی» متولد سی ام تیرماه سال 1343، یازدهم دی ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی دهلران براثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست"، کلیک کنید.