اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی اصفهان

اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی اصفهان

به گزارش اورزو از اصفهان، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: به منظور رفاه حال هموطنان و تسهیل عبور و مرور و ایجاد فضایی ایمن برای انجام سفرهای نوروزی، پلیس راه استان اصفهان اقدام به اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز 1403 کرده است.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع کُمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی تا ساعت 24 پانزدهم فروردین 1403 در محور نایین – انارک و محور خور – طبس و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه اصفهان ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین باربر شامل تریلر، کامیون و کامیونت غیر از حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت هفت صبح تا 24 روزهای شنبه و دوشنبه چهارم و سیزدهم فروردین 1403 در محور قدیم کاشان – قم و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ مولوی تاکید کرد: عبور و مرور موتورسیکلت در زمان اجرای طرح نوروزی یعنی از 24 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 در تمام محورهای برون شهری استان ممنوع است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی اصفهان"، کلیک کنید.