9300 خدمت درمانی به زایران ایرانی حج ارایه شد

9300 خدمت درمانی به زایران ایرانی حج ارایه شد

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارایه بیش از 9300 مورد خدمات پزشکی به زایران ایرانی سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش اورزو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی با اشاره به اینکه بیمارستان و درمانگاه های این مرکز در مکه مکرمه و مدینه منوره در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی به زایران ایرانی هستند، گفت: از ابتدای ورود زایران به سرزمین وحی از 24 اردیبهشت ماه تا شب گذشته 9385 مورد خدمات پزشکی به زایران ایرانی ارایه شده است که از این تعداد، 7078 مورد از خدمات در مدینه و 2307 مورد از خدمات در مکه، بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 3963 ویزیت در درمانگاه های ایرانی در مکه و مدینه انجام شده است، افزود: در این مدت 146 مورد خدمات پاراکلینیک، 1947 مورد خدمات پرستاری، 29 مورد خدمات بستری و 335 مورد خدمات مددکاری و امداد و انتقال برای زایران انجام شده است.

به گفته مرعشی در حال حاضر پنج زایر ایرانی در بیمارستان سعودی و هلال احمر بستری هستند و وضعیت سلامت سایر زایران کشورمان در سرزمین وحی مناسب است.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "9300 خدمت درمانی به زایران ایرانی حج ارایه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "9300 خدمت درمانی به زایران ایرانی حج ارایه شد"، کلیک کنید.