۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان سمنان در جشنواره امید فردا

۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان سمنان در جشنواره امید فردا

به گزارش خبرگزاری اورزو  استان سمنان، علی‌اصغر حسنان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان از درخشش دانش‌آموزان استان در چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا با کسب ۳۴ رتبه برتر کشوری خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله در راستای تحقق‌بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌آفرین در تربیت هنری، زیبایی‌شناختی و رویکرد مدرسه‌محوری برگزار می‌شود.

 وی اظهار داشت: در این جشنواره، دانش‌آموزان می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی خود در بسیاری از رشته‌های هنری، آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی شرکت کرده و به رقابت با سایر دانش‌آموزان بپردازند.

 حسنان افزود: در این‌دوره از جشنواره، دانش‌آموزان استان توانستند در رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی، رتبه برتر کسب کرده و به مرحله نهایی راه یابند.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: ‌نتایج سرود و نقاشی همگانی، سازهای بین‌الملل و برخی از رشته‌های هنرهای دستی و تجسمی که دانش‌آموزان اثر خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند متعاقبا اعلام خواهد شد.

 حسنان در پایان سخنانش تصریح کرد: در این جشنواره، آثار محدثه مرشدپور از دامغان در بخش ادبی، علیرضا رجبی و فاطمه حسین‌زرگری از شاهرود و صبا احمدی از بسطام در بخش رسانه و فضای مجازی، سارینا طحانیان، سیدیاسین حسینی، سجاد حقیقی‌منش، بنیامین میرممدویه، یوسف قره‌گزلی، سیدشهاب‌الدین مصطفوی،  امیرحسین اسکندری، ایلیا ملاکاظمی، امیرعلی حیدری، محمدعلی برنجی و محمدمسعود حسینی از شاهرود، عرفان فولادیان از دامغان، امین مداح، نیکان محمدپور، شایان محمدپور، بابک صدرریاحی، کیارش رهبری، متین  ارغان، محمد همتی، هورام طاهری، النا اکبری، آناهیتا میراج، سیده‌رزا خالقی، زهرا شاهی، سایناسادات حسنی، آرمیتا خیرخواه، آوین مکاری‌نسب، یاس مرزبان، بردیا عنبری و سیدعرشیا متولیان از سمنان در بخش هنرهای نمایشی، برگزیده شناخته شد.

 گفتنی است، مرحله حضوری چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا، ۱۸ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.
46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان سمنان در جشنواره امید فردا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان سمنان در جشنواره امید فردا"، کلیک کنید.