گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر

گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر

حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در گفت وگوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اورزو، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در گفت وگوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی گفت: امیدواریم به یُمن و برکت عید سعید فطر شاهد همکاری نیرومندتر همه کشور های اسلامی با یکدیگر باشیم.

وزرای امور خارجه دو کشور در این گفت وگوی تلفنی آخرین تحولات دوجانبه، موضوع غزه و سایر تحولات منطقه ای را نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم پایان دادن به فاجعه عمیق انسانی 6 ماه اخیر علیه فلسطینیان به ویژه ساکنان غزه تاکید و ابراز امیدواری کرد با همت کشور های اسلامی و مسولیت پذیری عملی جامعه جهانی، نسبت به گسیل کمک های انسان دوستانه و نجات مردم مظلوم غزه از قحطی اقدام جدی صورت پذیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر"، کلیک کنید.