پلیس جریمه 3 میلیونی بدحجابی را تایید کرد؟

پلیس جریمه 3 میلیونی بدحجابی را تایید کرد؟

به گزارش اورزو از اورزو، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست با خبرنگاران در این باره گفت: با پیگیری پلیس و هماهنگی خوب قوه قضاییه اعلان قرمز برای مالک فراری کوروش کمپانی صادر شد.

سخنگوی فراجا گفت: با توجه به مطالبات رسانه ها و پیگیری پلیس ایران فرایند صدور اعلان قرمز مالک کوروش کمپانی به سرعت رخ داد و در واقع سریع تر از روند معمول انجام شد.

منتظرالمهدی همچنین در پاسخ به پرسش اورزو، درباره جریمه سه میلیون تومانی افراد بدحجاب با تشخیص پلیس که اخیرا در فضای مجازی منتشرشده است، گفت: تاکنون چنین موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

وی همچنین درباره چهارشنبه سوری نیز گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است و پلیس آمادگی کاملی دارد. کشفیات زیادی نیز در حوزه مواد محترقه و … داشتیم که به زودی اعلام می شود.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس جریمه 3 میلیونی بدحجابی را تایید کرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس جریمه 3 میلیونی بدحجابی را تایید کرد؟"، کلیک کنید.