پرواز بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال وبختیاری برای نجات نوجوان ۱۵ ساله

پرواز بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال وبختیاری برای نجات نوجوان ۱۵ ساله

به گزارش خبرگزاری اورزو استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر محمود شمسی پوررئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: روز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ جهت آقای ۱۵ ساله که در منطقه شوله مرز لرستان بر اثر آسیب به دست دچار خونریزی شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد و باتوجه به صعب العبور بودن منطقه  بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی استان جهت نجات جان آقای ۱۵ ساله به پرواز درآمد.

 وی ادامه داد:  پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به وسیله ی بالگرد اورژانس استان به بیمارستان کاشانی شهرکرد انتقال یافت.

وی گفت : این عملیات امدادرسانی با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس استان و کادر پروازی شرکت هلیکوپتری ایران با موفقیت انجام شد.

گفتنی است، این ماموریت بیست و هفتمین ماموریت امداد هوایی در سال۱۴۰۳ بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرواز بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال وبختیاری برای نجات نوجوان ۱۵ ساله" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرواز بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال وبختیاری برای نجات نوجوان ۱۵ ساله"، کلیک کنید.