واکنش ظریف به آتش بازی اسراییل در اصفهان

واکنش ظریف به آتش بازی اسراییل در اصفهان

به گزارش اورزو محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی در پستی به زبان انگلیسی در شبکه اجتماعی ایکس: اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسراییل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب شده در دفاع مشروع نمود که تنها تاسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسراییل، آگاهانه از هدف گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به آتش بازی امروز در اصفهان، تمامی کشورها و رهبران جهان می بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسراییل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش ظریف به آتش بازی اسراییل در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش ظریف به آتش بازی اسراییل در اصفهان"، کلیک کنید.