هوای ۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از قرار گرفتن هوای شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت خطرناک و بحران خبر داد و گفت: این وضعیت تا پایان امروز ادامه دارد.

هوای ۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

افشین یگانه گفت: ایستگاه‌ سنجش کیفی هوای شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب عدد شاخص ۵۰۰ به معنی وضعیت «قهوه‌ای» (خطرناک و بحران) را نشان می‌دهد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوای سالم تا عدد ۱۰۰ است.

به گفته یگانه سایر ایستگاه‌های سنجش کیفی هوای استان، در وضعیت استاندارد هستند.

یگانه به شهروندان شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب بویژه سالمندان، کودکان زیر پنج سال، مادران باردار و افراد دارای سابقه بیماری قلبی و تنفسی توصیه کرد که تا عادی شدن شرایط، از منزل خارج نشوند و یا صورت ضرورت از ماسک استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای ۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای ۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت"، کلیک کنید.