هنیه برای بررسی پیشنهاد آتش بس غزه شرط گذاشت

هنیه برای بررسی پیشنهاد آتش بس غزه شرط گذاشت

رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که این جنبش و سایر گروه های مقاومت فلسطین به هر توافقی که مبتنی بر «توقف تجاوز و عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از نوار غزه و تبادل اسرا» باشد، با جدیت و دید مثبت نگاه خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اورزو، اسماعیل هنیه در بیانیه ای دراین باره اعلام کرد: جنبش حماس، با این دیدگاه که بیانگر اراده ملت فلسطین و مقاومت آن است، در حال مدیریت مذاکرات است.

رییس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اردوکشی شهرک نشینان صهیونیست در بیت المقدس تاکید کرد: گردنکشی صهیونیست ها در بیت المقدس نشان دهنده آن است که این شهر مقدس، محور و مرکز تنش و رویارویی هاست.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: ملت فلسطین تا زمان خروج اشغالگران از سرزمینشان و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف از مبارزه دست برنخواهد داشت.

2 روز پیش نیز جنبش حماس در بیانیه ای با بیان اینکه (رژیم) اسراییل اراده سیاسی برای مذاکره و دستیابی به توافق را ندارد، تاکید کرد: فقط با پیشنهادهایی که شامل آتش بس دایم، عقب نشینی اسراییل از غزه و بازگشت آوارگان باشد، موافقت خواهیم کرد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنیه برای بررسی پیشنهاد آتش بس غزه شرط گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنیه برای بررسی پیشنهاد آتش بس غزه شرط گذاشت"، کلیک کنید.