هشت ضابطه جدید نظام فنی و اجرایی کشور ابلاغ شد

هشت ضابطه جدید نظام فنی و اجرایی کشور ابلاغ شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران، هشت ضابطه جدید نظام فنی و اجرایی کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اورزو از سازمان برنامه و بودجه کشور، هشت ضابطه جدید ابلاغ شده در دهه نخست تیرماه ۱۴۰۳ شامل «دستورالعمل تعیین حق‌الزحمه خدمات نظارت- سال ۱۴۰۳»، «آیین‌نامه بتن ایران – جلد پنجم – دستورالعمل ساخت و اجرای بتن خودتراکم (SCC)»، «دستورالعمل ناحیه‌بندی استقرار کاربری در حریم کیفی منابع آب سطحی (بازنگری اول)»، «ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت (جلد اول) دستورالعمل طراحی و مناسب‌سازی فضا‌های باز برای افراد دارای معلولیت»، «دستورالعمل تعدیل حق‌الزحمه خدمات تهیه طرح‌های توسعه و عمران، حوزه نفوذ و تفصیلی شهرها»، «دستورالعمل تعدیل حق‌الزحمه خدمات تهیه طرح توسعه و عمران جامع (ناحیه)»، «دستورالعمل تعدیل حق‌الزحمه خدمات تهیه طرح‌های هادی روستایی» و «فهرست بهای واحد پایه رشته فضای سبز سال ۱۴۰۳» است که در پایگاه اطلاع‌رسانی نظام فنی و اجرایی کشور منتشر شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشت ضابطه جدید نظام فنی و اجرایی کشور ابلاغ شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشت ضابطه جدید نظام فنی و اجرایی کشور ابلاغ شد"، کلیک کنید.