نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm F/1.8 USM

برخی از لنزهای کانن تنها در زمینه خاصی از عکاسی استفاده می شوند که بسته به کاربرد آنها، اکنون یکی از این مدل ها را شرح می دهیم. برای شروع ابعاد آن را بیان می کنیم، ابعاد آن 71*75 میلی متر و وزن آن حدود 425 گرم است. اگر یک عکاس پرتره هستید، این لنز برای شما و استفاده در نور کم شما انتخاب مناسبی است. داشتن یک لنز تخصصی برای حوزه کاری شما بهترین انتخاب برای دستیابی به بالاترین کیفیت است. این نمونه از شفافیت بسیار بالایی در سراسر فریم استفاده می کند و دارای عناصر اپتیکی پیشرفته بسیاری است تا عملکرد پرتره خود را هرچه بهتر نشان دهد.

لنز Canon EF 85mm F/1.8 را معرفی می کنیم

مشخصات فنی این لنز با فاصله کانونی 85 میلی متر و حداقل فاصله کانونی 50 تا 100 میلی متر. دارای پایه EF است و با تمامی دوربین های این سری قابل استفاده است. حداقل نسبت کانونی f/1.2 تا f/2.0، حداکثر نسبت کانونی 22/F و حداقل نسبت کانونی 1.8/F است. فوکوس در این لنز در عین بی صدا و روان بودن سریع است. موتور فوکوس از نوع اولتراسونیک است. این لنز دارای فوکوس اتوماتیک، حداقل فاصله کانونی 85 سانتی متر و موتور فوکوس USM می باشد. علاوه بر این امکان کنترل دستی در حالت فوکوس خودکار نیز وجود دارد.اندازه فیلتر در لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM 58mm است و لرزشگیر تصویر وجود ندارد. تعداد تیغه های دیافراگم 8 عدد، تعداد المنت های اپتیکال 9 عدد و تعداد گروه های اپتیکال 7 عدد می باشد همچنین میدان دید مورب در این لنز 28.5 درجه می باشد. دیافراگم در این لنز دارای دیافراگم باز است که عکاسی را در شرایط کم نور لذت بخش می کند. علاوه بر این، عناصر به کار رفته در دوز دارای سطحی پوشش داده شده با عناصر نانو هستند که باعث کاهش پدیده تابش خیره کننده و ارواح می شود. سفارش خرید لنز دوربین کانن می توانید روی لینک داده شده کلیک کنید. تیم دیجی 24 آماده مشاوره رایگان در زمینه خرید لنز و دوربین به عزیزانی است که تازه وارد این حرفه شده اند و نسبت به حرفه ای ها تجربه کمتری دارند.

ویژگی های لنز کانن EF 85mm F/1.8 USM

  • تاریخ معرفی 1992
  • بدنه از فلز و پلاستیک ساخته شده است
  • برای دوربین های فول فریم
  • طول 72 میلی متر
  • قطر 75 میلی متر
  • اندازه فیلتر 58 میلی متر
  • بدون تثبیت کننده
  • مجهز به فوکوس خودکار
  • موتور فوکوس التراسونیک
  • فاصله کانونی 85 میلی متر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm F/1.8 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm F/1.8 USM"، کلیک کنید.