نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S 50mm Nikkor f/1.4G 

نیکون با عرضه لنز Nikon AF-S 50mm f/1.4G، لنز معمولی و ایده آلی را برای عکاسی پرتره در دوربین های DX-mount در اختیار عکاسان قرار داده است. فاصله کانونی معادل 35 میلی متری این لنز معمولی در دوربین های غیر فول فریم 75 میلی متر است. این نمونه از 8 المان اپتیکال در 7 گروه کاربری استفاده می کند که به طور کامل توسط روکش ویژه و پیشرفته نیکون به نام Super Integrated پوشانده شده است که به دلیل آن پدیده ی تصاویر ارواح و تابش خیره کننده به شدت کاهش یافته و وضوح و کنتراست تصاویر بالاست SWM که بسیار کم صدا و سریع است در این لنز قرار دارد که به کمک آن فوکوس بسیار روان، بی صدا و سریع است. این مدل در هر شرایطی علاوه بر فوکوس خودکار از فوکوس دستی نیز بهره می برد.

بررسی لنز Nikon AF-S 50mm f/1.4G

دیافراگم این لنز دارای 9 باله دایره ای می باشد که یک دیافراگم کاملا دایره ای ایجاد می کند و به کمک آن می توانید پس زمینه های تار و تار با بوکه های تار و کاملا دایره ای ایجاد کنید. این لنز تنها 281 گرم وزن دارد که جزو سبک ترین لنزهای نیکون بوده و وزن مناسبی برای عکاسی در سفر است و جزو لنزهای محبوب این شرکت می باشد. طول لنز نیز 54 میلی متر است. بدنه لنز از مواد فلزی و پلاستیکی ساخته شده است. این لنز قابلیت تثبیت تصویر و زوم دیافراگم فیلتر را روی این لنز ندارد. تیم 24. تماس بگیرید و تمام سوالات لنز دوربین خود را بپرسید و پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ویژگی های مهم لنز Nikon AF-S 50mm Nikkor f/1.4G

تاریخ معرفی 2011

185 گرم وزن

فاصله کانونی 50 میلی متر

بدنه از پلاستیک و فلز ساخته شده است

نوع لنز ثابت

برای دوربین های فول فریم و نیم فریم

دارای 7 تیغه

مجهز به 7 عنصر نوری

طول کل 53 میلی متر

قطر محصول 72 میلی متر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S 50mm Nikkor f/1.4G " هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S 50mm Nikkor f/1.4G "، کلیک کنید.