نقد و بررسی لنز نیکون AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR

لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR در سال 2013 معرفی شد. فاصله کانونی این محصول قدرت فوق العاده ای در هنگام ضبط تصاویر فوق عریض تا تله فوتو می دهد و می توان از آن به عنوان یک همه منظوره استفاده کرد. لنز این محصول یک لنز سبک است و به همین دلیل برای سفرهای طولانی مناسب است. همچنین نیکون از فناوری های بالایی در زمینه المان های نوری بهره می برد که هر عکاسی را مجذوب این لنز می کند.

لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR را معرفی می کنیم.

این لنز همه کاره برای دوربین های با دیافراگم FX طراحی شده است، اما با سنسور برش و دوربین های DX نیز سازگار است. این محصول از 17 لنز نوری در 12 گروه اپتیکال بهره می برد و دارای تثبیت کننده از نوع VR برای خنثی سازی لرزش دست در هنگام عکاسی می باشد. دیافراگم این لنز از 7 تیغه تشکیل شده است که یک دهانه کاملا گرد را تشکیل می دهند و به ایجاد یک تصویر پس زمینه تار با بوکه های گرد و تار کمک می کنند. همچنین حداکثر دیافراگم باز این محصول f/3.5 تا f/5.6 و بسته ترین دیافراگم f/22 تا f/38 است.

حداقل فاصله کانونی این محصول 45 سانتی متر بوده و موتور فوکوس آن از نوع اولتراسونیک می باشد. علاوه بر این، این لنز فوکوس دستی و اتوماتیک دارد. طول این محصول 97 میلی متر و قطر آن 78 میلی متر است و وزن آن نیز 490 گرم است که بسیار سبک بوده و عکاس را در هنگام عکاسی خسته نمی کند.شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی ها و قیمت لنزهای نیکون و سفارش محصول مورد نظر با مشاوره رایگان تلفنی با دیجی 24 تماس حاصل فرمایید. همچنین امکان خرید آنلاین نیز برای علاقه مندان فراهم است و تمامی سفارشات با ارسال رایگان به دست شما می رسد.

ویژگی های کلیدی لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR

تاریخ تولید 2013

وزن آن 490 گرم است

طول 97 میلی متر

قطر 78 میلی متر

بدنه از پلاستیک و فلز ساخته شده است

قابل استفاده برای دوربین های فول فریم و نیم فریم

لنزهای زوم متغیر

مجهز به 7 تیغه

دارای 17 عنصر نوری است

مجهز به ضد لرزش

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR"، کلیک کنید.