نقد و بررسی لنز نیکون AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR

نیکون نسخه جدیدی از لنز Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR را معرفی کرده است که نوعی لنز با زاویه دید عریض است. این مدل دارای طراحی نوری مدرن تر، دیافراگم مغناطیسی و سیستم تثبیت استثنایی است. این سری از لنزها که سالهاست به عنوان محبوب ترین لنز حرفه ای تله نیکون شناخته می شود، این لنز نیز همان دیافراگم باز و ثابت f2.8 را دارد و با کیفیت بالای خود همیشه همراه عکاسان حرفه ای است که در ورزش فعالیت می کنند. ، پرتره ها یا اراده در طبیعت عکس می گیرند.

مشخصات لنز Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR

دیافراگم این مدل برای ثبت تصاویر در محیط های کم نور ایده آل است، این نوع دیافراگم مغناطیسی سرعت بسیار بالایی را برای عکاسی مداوم فراهم می کند و می تواند جفت بسیار مناسبی برای دوربین d500 باشد. دیافراگم آن دارای 9 باله دایره ای است که آن را کاملا گرد کرده و می تواند به طرز شگفت انگیزی پس زمینه را محو کند و بوکه هنری خلق کند. سیستم ضد لرزش بسیار قدرتمند آن دارای 4 استاپ می باشد.

موتور فوکوس به کار رفته در آن از نوع SWM است که فوکوس خودکار بی صدا و سریعی را به عکاس می دهد. سیستم فوکوس نیز داخلی است و حلقه آن تغییر نمی کند، در نتیجه به راحتی می توان از فیلترهای مختلف در آن استفاده کرد. عناصر نوری لنز از 6 لنز LED استفاده می کنند که پراکندگی رنگ را به حداقل می رساند و سایر عناصری که اعوجاج را به حداقل می رساند. بدنه لنز از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و به خوبی عایق بندی شده است، بنابراین عکاسانی که در آن زندگی می کنند، می توانند به راحتی از آن عکاسی کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لنز نیکون و سایر قیمت لنزهای برندهای دیگر با تیم DJ24 تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ویژگی های لنز Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR

تولید 2016

لنز با طول 203 سانتی متر

قطر 89 سانتی متر

بدنه از آلیاژ منیزیم ساخته شده است

روی لنزهای واریو

قابل استفاده برای دوربین های فول فریم

دارای 9 تیغه

دارای یک تثبیت کننده قوی است

حداقل فاصله کانونی 110 سانتی متر

0.21 برابر افزایش یافته است

مجهز به موتور فوکوس اولتراسونیک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR"، کلیک کنید.